Raiffeisen Bank a fost prezentă la târgul "Luxury Show" cu marca Raiffeisen Exclusive, adresată clienţilor cu disponibil în cont de peste 40.000 euro, fiind singura bancă prezentă în cadrul acestei expoziţii, a informat, luni, un comunicat al băncii.
"Lansată în cursul acestui an, Raiffeisen Exclusive constă în oferirea, în anumite locaţii ale băncii situate în principalele oraşe din România, a unui spaţiu dedicat (Exclusive corner) şi a unui bancher personal care poate oferi rapid şi eficient, consultanţă şi produse sau pachete personalizate", se arată în comunicat.
Raiffeisen Exclusive oferă clienţilor produse de economisire şi investiţii, "în funcţie de suma disponibilă şi de apetitul de risc al fiecărei persoane", însă plasamentele preferate de clienţi în acest moment sunt depozitele bancare clasice. "Alte produse din ce în ce mai solicitate sunt depozitele structurate, oferite de divizia Trezorerie a Raiffeisen Bank, oportunităţi de plasament pe termen scurt cu un grad de risc mai ridicat şi cu randamente mai mari decât depozitele clasice", se menţionează în comunicat.
Apariţia unor pachete bancare personalizate vine pe fondul dezvoltării pieţelor de capital, care stimulează apetitul pentru risc al clienţilor. "Din acest motiv, în ultima vreme, clienţii iau în considerare şi alternative de investiţii mai sofisticate, precum acţiunile şi obligaţiunile cotate pe piaţa de capital şi tranzacţionate prin intermediul Raiffeisen Capital&Investment sau fondurile de investiţii administrate de Raiffeisen Asset Management", se mai arată în documentul citat.
Raiffeisen Bank este a treia bancă din România, cu active de 12,6 miliarde lei (3,5 miliarde euro) şi o cotă de piaţă de 8,31% la sfârşitul lunii septembrie, arată statisticile Băncii Naţionale a României. Banca are o reţea de 254 unităţi şi peste 4.500 de angajaţi, potrivit reprezentanţilor