La 10 iulie 2004, serviciile de taximetrie de la aeroportul "Henri Coanda" au fost atribuite, printr-o licitatie organizata de Bursa Romana de Marfuri, firmei "Fly Taxi“. Castigarea contractului a declansat un val de proteste in randul transportatorilor. "Caietul de sarcini pentru aceasta licitatie a fost conceput cu dedicatie pentru «Fly Taxi».
Nicio alta firma nu si-a permis sa intre in aceasta licitatie“, este doar una dintre acuzele aduse. Firma Fly Taxi s-a infiintat in septembrie 2003, iar in noiembrie a cumparat, prin leasing, 60 de autoturisme, tip "utilitara pentru transport persoane" (singurele modele cu portbagaj mai mare de 600 de litri), marca Peugeot Partner, culoare gri-metalizat. O luna mai tarziu, Aeroportul Otopeni a anuntat licitatia pentru serviciile de taximetrie. Conditiile din caietul de sarcini au trezit atunci primele suspiciuni: ofertantii trebuiau sa aiba un parc de minimum 60 de masini, fabricate in 2003, cu portbagaj mai mare de 600 litri si culoare gri-metalizat. Licitatia a ridicat multe semne de intrebare, acreditand ideea ca procedura a fost special conceputa pentru o singura firma.
La 5 octombrie a.c., si Radu Berceanu, ministrul Transporturilor, s-a declarat nemultumit de contractul incheiat intre aeroportul international "Henri Coanda" si firma de taximetrie Fly, care are dreptul de a prelua calatorii din apropierea terminalului de sosiri interne si internationale.
La 10 iulie 2004, serviciile de taximetrie de la aeroportul "Henri Coanda" au fost atribuite, printr-o licitatie organizata de Bursa Romana de Marfuri, firmei "Fly Taxi“. Castigarea contractului a declansat un val de proteste in randul transportatorilor. "Caietul de sarcini pentru aceasta licitatie a fost conceput cu dedicatie pentru «Fly Taxi».
Nicio alta firma nu si-a permis sa intre in aceasta licitatie“, este doar una dintre acuzele aduse.