Premierul Tăriceanu a făcut avere de pe urma vânzării de maşini. Se ştie. Îi plac motocicletele. Şi asta se ştie. Cu „motorul“ lui a făcut zob, astă vară, o maşină purtând marca unui alt producător decât cel al cărui importator este firma sa. S-a scris mult despre asta şi, mai ales, despre operaţiile la genunchi care au urmat. Nu se ştie însă ce a avut în minte, zilele trecute, când le-a cerut public şoferilor să-şi lase maşinile acasă atunci când
Premierul Tăriceanu a făcut avere de pe urma vânzării de maşini. Se ştie. Îi plac motocicletele. Şi asta se ştie. Cu „motorul“ lui a făcut zob, astă vară, o maşină purtând marca unui alt producător decât cel al cărui importator este firma sa. S-a scris mult despre asta şi, mai ales, despre operaţiile la genunchi care au urmat.
Nu se ştie însă ce a avut în minte, zilele trecute, când le-a cerut public şoferilor să-şi lase maşinile acasă atunci când ninge. Ba mai mult, când a asmuţit Poliţia să le taie amenzi celor care îşi vor lăsa autoturismele pe marginea străzii, sub motivul că împiedică grederele să dea zăpada deoparte. „Luaţi RATB-ul!“, le-a cerut el, senin, zecilor de mii de şoferi bucureşteni, ca şi cum ar avea experienţa unuia care merge zilnic la birou cu autobuzul 300. Păi, să o luăm logic. Adică, pleci cu tramvaiul la serviciu, făcându-i pe plac premierului, iar când te întorci acasă găseşti amenda lipită pe parbrizul maşinii. Parcată, desigur, cu mult noroc, în faţa blocului, la stradă, pentru că, se ştie, trebuie să fii al naibii de norocos ca să găseşti un loc liber.
Poate că unii sunt dispuşi să îşi asume riscul, spunându-şi că într-o Capitală în care şoferii au ajuns să se împuşte (la propriu!) pentru un loc de parcare, o amendă este un mizilic. Personal, sunt gata să urmez recomandarea şefului Guvernului dacă şi domnia sa