Poate că piaţa românească a retailului de electronice şi electrocasnice nu a devenit încă suficient de atractivă pentru „rechinii“ occidentali de talia unui MediaMarkt, care încă doar dau târcoale, dar jucătorii de talie regională intră în joc. Cum va reacţiona piaţa? Turcii de la Teknosa, care au preluat reţeaua Cosmo şi bulgarii de la Tehnomarket îşi vor deschide primele magazine în perioada următoare. În primul caz, e vorba de deschiderea primului
Poate că piaţa românească a retailului de electronice şi electrocasnice nu a devenit încă suficient de atractivă pentru „rechinii“ occidentali de talia unui MediaMarkt, care încă doar dau târcoale, dar jucătorii de talie regională intră în joc. Cum va reacţiona piaţa?
Turcii de la Teknosa, care au preluat reţeaua Cosmo şi bulgarii de la Tehnomarket îşi vor deschide primele magazine în perioada următoare.
În primul caz, e vorba de deschiderea primului magazin pe spaţii mari al Teknosa în Bucureşti, eveniment programat la finele acestei săptămâni. În cel de-al doilea caz, reţeaua Tehnomarket din Bulgaria, la care fondul de investiţii Equest a devenit recent majoritar, cu 51% din acţiuni, îşi continuă expansiunea regională prin deschiderea a două spaţii comerciale sub nume propriu, în prima parte a anului viitor.
„În România, sunt deja începute negocierile pentru două locaţii, ambele în Bucureşti.“, spune, pentru Capital, George Teleman, partener în cadrul Equest Investments. „Una dintre locaţii este de tip «big-box», fiind amplasată adiacent unei galerii comerciale, în timp ce pentru a doua se poartă discuţii cu un spaţiu de tip mall. În ambele cazuri se doreşte o suprafaţă de vânzare de 1.400-1.800 metrii pătraţi“, dezvăluie acesta.
Şi aşa destul de neliniştită de scăderea înregistrată în acest an, p