Primul hypermarket SPAR din România va fi inaugurat la Târgu Mureş, astăzi
de la ora 14. Magazinul din strada Predeal nr. 88 a necesitat o investiţie de 3.6 milioane de euro, şi are 140 de angajaţi. SPAR are o strategie agresivă de extindere pentru România.
Hypermarket-ul din Târgu Mureş are o suprafaţă totală construită de 5.200 m2, din care 3.000 m2 sală de vânzare şi 1.050 m2 spaţii comerciale. Clienţii vor putea alege dintre cele 11.500 de articole pe care hypermarket-ul le va găzdui, oferta de produse proaspete fiind extrem de bogată: 30% din întreaga sortimentaţie. Pentru magazinul de la Târgu Mureş, SPAR lucrează cu 455 de furnizori, iar numărul angajaţilor este de 140. Investiţia se ridică la 3,6 milioane de euro. "În hypermarket-ul de la Târgu Mureş, la fel ca şi în celelalte magazine deschise până acum, clienţii noştri vor regăsi cele patru valori internaţionale SPAR: prospeţime, raport excelent calitate / preţ, sortimentaţie variată de produse şi o gamă bogată de servicii. Avem în spate suportul mărcilor de prestigiu, dar am discutat cu autorităţile locale pentru a stabili o strategie de mercantizare a produselor de la producătorii locali", a declarat ieri George Ceorneschi, director de marketing SPAR în România.
Planuri pentru 2007
Compania SPAR a intrat pe piaţa din România în 2005, în urma unei amănunţite analize a pieţei, analiză ce a evidenţiat compatibilitatea dintre conceptul SPAR şi realitatea pieţei româneşti. Până în prezent, SPAR a deschis şapte supermarket-uri: la Arad, în luna august, la Reşiţa şi la Deva în luna octombrie, la Odorhei şi la Alba Iulia în luna noiembrie. Pentru 2007, planul de extindere a companiei prevede deschiderea a peste 20 de locaţii, având deja 11 proiecte definitivate, dintre care 5 hypermarket-uri şi supermarket-uri în Bucureşti. Obiectivul de dezvoltare a companiei pe termen mediu este desch