O carte ce poate fi asul din maneca pentru Romania. Gav Scholtz & Friends semneaza o campanie de acum celebra, cea care anunta Sibiul ca pe un oras al culturii europene in 2007. Pentru Sibiu si pentru Romania, evenimentul este unul cu greutate.
O carte ce poate fi asul din maneca pentru Romania. Gav Scholtz & Friends semneaza o campanie de acum celebra, cea care anunta Sibiul ca pe un oras al culturii europene in 2007. Pentru Sibiu si pentru Romania, evenimentul este unul cu greutate.
Nu de putine ori, imaginea unei tari s-a construit articulat si convingator in jurul imaginii unui oras ofertant din punct de vedere cultural. Miza pentru brandingul de tara este deci una importanta. In spotul de promovare a CV-ului, creativii de la Gav au ales grila unei calatorii initiatice printr-un oras strabatut de umbre si lumini misterioase. Printurile sunt un mix de discreta fronda tinereasca si de cultura firesc asumata, traita pe propria piele. Tinerii din printuri sunt trendi, rafinati, firesti. A vibra la frumos si cultura nu inseamna sa fii un tocilar inestetic, lipsit de popularitate. "Normal, Sibiu since 1191" este sloganul printurilor si pune impreuna o reactie verbala tinereasca si un element cosmopolit. "Since 1191" este expresia unei proiectii si in acelasi timp a unei certitudini. "Since" este amprenta verbala provocatoare a atator marci celebre alaturi de care Sibiul se poate aseza pe buna dreptate. Initiata la inceputul toamnei, campania a depasit granitele tarii si se deruleaza in prezent de cateva zile la Berlin. "La 12 decembrie a demarat, in baza protocolului semnat intre Ministerul Culturii si Cultelor si Autoritatea Nationala pentru Turism, campania de outdoor (panouri, autobuze, bannere) in Berlin, la cateva saptamani dupa ce a devenit activa la München", ne-a declarat Lucian Georgescu, director al agentiei GAV Scholtz & Friends. Peste gran