Vanzarile de produse Milli, marca care apartine grupului Friesland Romania, au atins in acest an la o valoare de 40 de milioane de euro, directorul general Friesland Food Romania, Gerbrant de Boer estimand pentru 20087 o crestere de pana la 60 milioane de euro pentru vanzarile acestui brand.
Friesland a realizat in 2006 o cifra de afaceri de 105 milioane euro, cu 15% mai mult decat an 2005 si esimeaza ca va metine aceasta crestere si in 2007, potrivit directorul general Friesland Food Romania.
"Anul acesta am investi sase milioane de euro pentru modernizarea liniei de productie astfel incat sa ne diversificam gama de produse, iar anul urmator vom mai investi inca 4,5 milioane�, adauga Boer.
Friesland Food Romania, cel mai mare producator de pe piata laptelui de consum din Romania, a lansat, joi, sub marca Milli, primele produse lactate cu continut de Omega 3 din Romania. Aceste produse fac parte dintr-o noua gama care include si alte produse speciale, fie cu continut redus de grasimi, fie cu fermenti probiotici.
"Am analizat evolutia din ultimul timp a diferitelor segmente de piata si tinand cont de preocuparea sporita a consumatorului roman pentru sanatate am creat o gama de produse care contin ingrediente naturale", a declarat directorul de marketing al companiei, Razvan Orbulescu.
In 2002, Friesland Romania a fuzionat cu Somesana Satu-Mare, Belcar BELA TETA-Tomisoara. Friesland comercializeaza in Romania marcile Milli, Oke, Dott si Completa. pe langa brandurile internationale detinute de grup, filiala din Romania detine si brandurile Napolact si Napoca.
Friesland va vinde doar pe piata interna in 2007
Politica de marketing a companiei Friesland pentru 2007 prevede comercializarea produselor lactate doar pe piata interna, principala motivatie fiind dorinta de a consolida pozitia de leader pe piata lactatelor. "Ne-am propus