La numai o săptămână după aniversarea primului său an pe piaţa romanească, Cosmote România anunţă că a depăşit pragul de 1 milion de clienţi. În cadrul unui eveniment special organizat cu această ocazie, Cosmote a acordat norocosului client cu numărul un milion, Alexandru Morar, consultant financiar din Bucureşti, în vârstă de 23 de ani, 1.000.000 de minute gratuite pe an către orice reţea, pe viaţă, şi un telefon performant. Referindu-se la acest moment important pentru companie, Nikolaos Tsolas, CEO Cosmote România, a declarat: "Depăşirea pragului de 1 milion de clienţi în numai un an de activitate în România reprezintă un indicator evident al receptivităţii pieţei faţă de produsele şi serviciile noastre şi al încrederii consumatorilor în marca Cosmote". În primul an de activitate, Cosmote a reuşit în timp record să îşi extindă acoperirea reţelei la nivel naţional la 95 la sută din populaţie. În acelaşi timp, compania şi-a consolidat reţeaua de distribuţie, care cuprinde aproape 600 de magazine în toată ţara. Anul acesta, Cosmote a creat 300 de noi locuri de muncă, mărindu-şi echipa la 700 de angajaţi. (R.M.)
La numai o săptămână după aniversarea primului său an pe piaţa romanească, Cosmote România anunţă că a depăşit pragul de 1 milion de clienţi. În cadrul unui eveniment special organizat cu această ocazie, Cosmote a acordat norocosului client cu numărul un milion, Alexandru Morar, consultant financiar din Bucureşti, în vârstă de 23 de ani, 1.000.000 de minute gratuite pe an către orice reţea, pe viaţă, şi un telefon performant. Referindu-se la acest moment important pentru companie, Nikolaos Tsolas, CEO Cosmote România, a declarat: "Depăşirea pragului de 1 milion de clienţi în numai un an de activitate în România reprezintă un indicator evident al receptivităţii pieţei faţă de produsele şi serviciile noastre şi al încrederii consumatorilor în marca Cos