Cel putin teoretic, MAI a organizat corect licitatia. Internele aveau deci nevoie de masini tot-teren pentru interventie la inundatii si au pus la cale licitatia la care au castigat cei de VW. Avem o problema insa. RAR a omologat Touareg la simbol G, adica "autovehicule de teren", cand orice specialist in domeniu este categoric in aceasta problema: Touareg este un SUV (sport utility vehicle). Adica o masina buna de mers la pescuit sau la schi, dar pe drumuri relativ amenajate, in niciun caz pe teren foarte greu sau extrem de accidentat. Asta chiar daca a castigat durul Raliu Dakar (foto), pentru ca modelul care a alergat in desert nu prea are legatura cu masina de serie, fiind special pregatit pentru competitie. Practic este coleg de clasa cu BMW X5 sau X3, Porsche Cayenne sau Nissan Murano. Si lista nu se incheie aici. Tot aici isi au locul si Hyundai Santa Fe sau Ssangyong Kyron-ul celor de la Autoitalia.
Deci, practic, nu trebuia validata niciuna dintre cele trei oferte ale Porsche Romania, Autoitalia sau Hyundai Auto Romania SRL. Aici mai trebuie spus ca daca voia masini de teren, MAI putea alege numai daca isi depuneau ofertele Nissan (modelul Patrol), Toyota (Landcruiser) etc.
Cel putin teoretic, MAI a organizat corect licitatia. Internele aveau deci nevoie de masini tot-teren pentru interventie la inundatii si au pus la cale licitatia la care au castigat cei de VW. Avem o problema insa. RAR a omologat Touareg la simbol G, adica "autovehicule de teren", cand orice specialist in domeniu este categoric in aceasta problema: Touareg este un SUV (sport utility vehicle). Adica o masina buna de mers la pescuit sau la schi, dar pe drumuri relativ amenajate, in niciun caz pe teren foarte greu sau extrem de accidentat. Asta chiar daca a castigat durul Raliu Dakar (foto), pentru ca modelul care a alergat in desert nu prea are legatura cu masina de serie, fiind