Linie de productie Toyota
In 2007, Toyota ar putea deveni cel mai mare constructor auto mondial, urmand sa detroneze General Motors, liderul de necontestat din ultimii 80 de ani. Avantajul principal al constructorului japonez il reprezinta cererea tot mai mare de autoturisme cu un consum redus de carburanti, capitol la care GM nu exceleaza, informeaza Bloomberg.
Grupul Toyota din care face parte Daihatsu Motor Co, companie axata pe productia de masini de mica capacitate si Hino Motors Ltd., axata pe productia de auto de mare tonaj, se asteapta ca numarul total al vehiculelor vandute sa depaseasca 9.8 milioane in 2007.
Previziunile oficiale ale companiei vor fi facute publice pe 22 decembrie la sediul central Toyota, in orasul Nagoya din Japonia.
Toyota a detronat deja celalalt colos american, Ford Motors, vanzarile cu 12.5% mai mari inregistrate de japonezi plasandu-i pe locul doi mondial.
“Anticipam rezultate in crestere pe piata nord americana si chineza” a declarat Tsuyoshi Mochimaru, analist in cadrul Deutsche Securities Co..
Un alt analist citat de Bloomberg, Yasuaki Iwamoto, de la Okasan Securities Co., e de parere ca pozitia numarul unu pe piata e mai degraba simbolica insa va avea un impact puternic asupra cotatiilor actiunilor companiei. Linie de productie Toyota
In 2007, Toyota ar putea deveni cel mai mare constructor auto mondial, urmand sa detroneze General Motors, liderul de necontestat din ultimii 80 de ani. Avantajul principal al constructorului japonez il reprezinta cererea tot mai mare de autoturisme cu un consum redus de carburanti, capitol la care GM nu exceleaza, informeaza Bloomberg.
Grupul Toyota din care face parte Daihatsu Motor Co, companie axata pe productia de masini de mica capacitate si Hino Motors Ltd., axata pe productia de auto de mare tonaj, se asteapta ca numarul t