Anul acesta, telecomul a ocupat pozitii fruntase in topul celor care au investit in comunicare. In mod evident, operatorii de telefonie mobila si fixa s-au intrecut in a fi prezenti in cat mai multe locuri. De altfel, anul acesta a fost unul foarte interesant pentru telecomul romanesc. Rebrandinguri, jucatori noi in piata, sute de magazine deschise si zeci de promotii care au revolutionat industria.
Insa cum si cat au comunicat 'mobilii' in acest an? Cum a ajuns telecomul in clubul celor mai mari spenderi alaturi de industria serviciilor financiare ori cea auto? Cat de transparenta este piata, mai precis jucatorii din sistem, in ceea ce priveste bugetele de comunicare?
De exemplu, Cosmote Romania a investit in ultimul an peste 220 milioane euro, iar in urmatorii trei ani investitiile grupului elen in Romania se vor ridica la aproximativ 500 milioane euro. Totusi, oficialii greci refuza sa dea mai multe detalii despre procentul pe care comunicarea il detine in aceste sume.
�Promovarea agresiva a brandului Cosmote a fost una din prioritatile acestui an, fiind si anul lansarii pe piata din Romania. Astfel, bugetul de marketing a fost conceput astfel incat sa asigure companiei vizibilitate, ca ultim jucator intrat pe o piata concurentiala, si sa determine includerea Cosmote in topul companiilor cu cele mai semnificative bugete de publicitate din Romania�, a declarat pentru Wall-Street Dana Negoescu, Marketing Communications Manager Cosmote Romania.
In anul 2007 compania intentioeaza sa fie cel putin la fel de prezenta in ochii consumatorilor, sa comunice cel putin cu aceeasi frecventa in cat mai multe puncte de contact cu acestia. �In mod sigur vorbim de o crestere a investitiei noastre in comunicare in anul 2007, atat cat va fi necesar pentru a ne transmite mesajele intr-un mod cat mai eficient pentru a ne atinge obiectivele propuse, respectiv