Joi, 21 decembrie 2006 se va deschide la Târgu Mureş al şaptelea hypermarket din reţeaua real,-. "Succesul înregistrat până în prezent de hypermarketurile real,- deschise la Timişoara, Constanţa, Oradea, Sibiu, Craiova şi Satu Mare, confirmă că real,- reprezintă un reper în ceea ce priveşte oferirea de servicii la standarde europene, asigurarea de noi locuri de muncă sau dezvoltarea economică a pieţelor locale", a declarat John Rix, director general real,- Hypermarket România. real,- Târgu Mureş va comercializa peste 36.000 de produse din care 19.000 articole alimentare şi 17.000 nealimentare. Pe lângă produse alimentare pentru acoperirea coşului zilnic, real,- va oferi o varietate de produse electrocasnice, menaj, sticlărie, porţelan, confecţii, încălţăminte, papetărie, jucării, articole de sezon şi pentru petrecerea timpului liber, la care se adaugă oferte speciale la fiecare două săptămâni. Întreaga investiţie de până acum pe piaţa românească este de aproximativ 90 de milioane de euro. Divizia real,-Hypermarket face parte din grupul METRO, unul dintre cele mai mari grupuri de comerţ internaţional, care este activ în 30 de ţări, unde deţine peste 2.200 de locaţii, în care lucrează în jur de 250.000 de angajaţi. (R.M.)
Joi, 21 decembrie 2006 se va deschide la Târgu Mureş al şaptelea hypermarket din reţeaua real,-. "Succesul înregistrat până în prezent de hypermarketurile real,- deschise la Timişoara, Constanţa, Oradea, Sibiu, Craiova şi Satu Mare, confirmă că real,- reprezintă un reper în ceea ce priveşte oferirea de servicii la standarde europene, asigurarea de noi locuri de muncă sau dezvoltarea economică a pieţelor locale", a declarat John Rix, director general real,- Hypermarket România. real,- Târgu Mureş va comercializa peste 36.000 de produse din care 19.000 articole alimentare şi 17.000 nealimentare. Pe lângă produse alimentare pentru acoperirea co