Atunci când tunurile artificiilor îşi încep spectacolul asurzitor, iar jocul de lumini te face să crezi că totul în jurul tău a luat foc, poţi jura că nu există ceva mai frumos pe lume. În aceste momente, cine se mai gândeşte la bani? Acest „efect special“ este cel mai important pentru organizatori. Clientul se va gândi cu siguranţă dacă spectacolul a meritat banii plătiţi, iar organizatorul nu va scăpa niciodată de emoţii, deoarece o explozie necontrolat�
Atunci când tunurile artificiilor îşi încep spectacolul asurzitor, iar jocul de lumini te face să crezi că totul în jurul tău a luat foc, poţi jura că nu există ceva mai frumos pe lume. În aceste momente, cine se mai gândeşte la bani? Acest „efect special“ este cel mai important pentru organizatori.
Clientul se va gândi cu siguranţă dacă spectacolul a meritat banii plătiţi, iar organizatorul nu va scăpa niciodată de emoţii, deoarece o explozie necontrolată îl poate costa toată cariera. „Un eveniment interesant organizat de noi a fost îmbrăcarea unei clădiri de teatru în artificii. Am pus atunci zeci de metri de cascade, zeci de vulcani şi jerbe electrice, astfel încât clădirea părea că arde, doar că artificiile nu aveau mai mult de 40 de grade Celsius“, spune Maria Lupulescu, director general DML Marketing.
Emoţiile sunt însă uşor depăşite de perspectiva unor câştiguri importante. Afacerile artificierilor români au crescut imens în ultimii şase ani, în condiţiile în care cu greu mai găseşti o primărie de municipiu care să nu organizeze un eveniment cu focuri de artificii, alături de un concert sau două, de Crăciun sau Revelion. Miza cea mare este, de obicei, revelionul din Bucureşti, organizat în mai multe locuri simultan, de către mai multe firme de profil, în urma unor licitaţii. În acest an, statutul de Capitală Culturală Europe