Cu excepţia zilelor nelucrătoare de luni 25 şi marţi 26 decembrie, respectiv luni 1 şi marţi 2 ianuarie 2007, cea mai mare parte a unităţilor BRD vor avea un program obişnuit de lucru. Agenţiile BRD din magazinele de mare suprafaţă din întreaga ţară, Carrefour, Kaufland, Cora, Auchan sau Jolie Ville vor funcţiona potrivit programului acestora. De asemenea, clienţii BRD vor avea la dispoziţie parcul de peste 800 ATM-uri şi 9.000 de POS-uri instalate la comercianţii acceptanţi din ţară. În perioada 18 decembrie 2006 – 03 ianuarie 2007, serviciul Vocalis, platforma call-center a BRD, este la dispoziţia clienţilor în fiecare zi, de luni până sâmbăta între orele 08.00 şi 22.00 (program normal) şi duminica 24, respectiv duminica 31 decembrie 2006 între orele 08.00 şi 17.00, cu toate opţiunile oferite. În zilele de 25, 26 decembrie 2006, respectiv 1 şi 2 ianuarie 2007 vor fi disponibile numai serviciile de interogare a soldului contului curent şi de asistenţă în caz de pierdere sau furt carduri. (R.M.)
Cu excepţia zilelor nelucrătoare de luni 25 şi marţi 26 decembrie, respectiv luni 1 şi marţi 2 ianuarie 2007, cea mai mare parte a unităţilor BRD vor avea un program obişnuit de lucru. Agenţiile BRD din magazinele de mare suprafaţă din întreaga ţară, Carrefour, Kaufland, Cora, Auchan sau Jolie Ville vor funcţiona potrivit programului acestora. De asemenea, clienţii BRD vor avea la dispoziţie parcul de peste 800 ATM-uri şi 9.000 de POS-uri instalate la comercianţii acceptanţi din ţară. În perioada 18 decembrie 2006 – 03 ianuarie 2007, serviciul Vocalis, platforma call-center a BRD, este la dispoziţia clienţilor în fiecare zi, de luni până sâmbăta între orele 08.00 şi 22.00 (program normal) şi duminica 24, respectiv duminica 31 decembrie 2006 între orele 08.00 şi 17.00, cu toate opţiunile oferite. În zilele de 25, 26 decembrie 2006, respectiv 1 şi 2 ianuarie 2007 vor