Compania "China National Heavy Duty Truck" (CNHTC), unul dintre cei mai importanti producatori de camioane din China, isi propune sa vanda 80.000 de unitati, in 2007, a declarat Ma Chunji, presedintele companiei, citat de agentia Xinhua.
Totodata, compania estimeaza ca va vinde 100.000 de motoare de camioane in 2007 si isi propune sa exporte 10.000 de unitati, in cursul anului viitor. Prin intermediul acestor operatiuni, CNHTC va obtine castiguri de 300 de milioane de dolari. La sfarsitul lunii noiembrie, CNHTC detinea o cota de piata de 21% pe segmentul camioanelor utilitare de mare tonaj din China. Pana la sfarsitul acestui an, producatorul de camioane estimeaza ca va obtine circa 200 de milioane de dolari, in urma vanzarilor si exporturilor. "In urmatorii trei ani, CNHTC isi propune sa devina unul dintre cei mai importanti producatori de camioane de mare tonaj, la nivel mondial", a afirmat Ma Chunji, in cadrul unei intalniri desfasurate luni. Valoarea de piata a companiei Jinan Truck, afiliata CNHTC, a crescut in luna noiembrie cu circa 30 de procente.
In martie, CNHTC a transferat intreaga fabrica producatoare de motoare diesel din orasul Weifang, care detine 23,5% din producatorul energetic Weichai Power, guvernului provinciei Shandong, pentru a evita astfel o listare la Bursa.
In Europa, primele trei pozitii in topul producatorilor de camioane sunt ocupate de DaimlerChrysler, Volvo si MAN. In ultimele luni, MAN a facut mai multe oferte pentru preluarea Scania, iar in cazul in care tranzactia se va finaliza, MAN va deveni liderul european al producatorilor de camioane.
Compania "China National Heavy Duty Truck" (CNHTC), unul dintre cei mai importanti producatori de camioane din China, isi propune sa vanda 80.000 de unitati, in 2007, a declarat Ma Chunji, presedintele companiei, citat de agentia Xinhua.
Totodata, compania estimeaza c