Târgurile de maşini profită şi ele de creşterea economică şi îşi rotunjesc veniturile aşteptând cu înfrigurare anul 2007. Pe măsură ce devine mai profitabil, domeniul este din ce în ce mai atractiv şi pentru dealerii auto clasici. În 2005, în România au fost vândute peste 250.000 de autovehicule noi. Se estimează că numărul tranzacţiilor cu maşini second hand a fost cel puţin la fel de mare, mai ales că destule dintre aceste afaceri nu sunt legalizate sau apar în
Târgurile de maşini profită şi ele de creşterea economică şi îşi rotunjesc veniturile aşteptând cu înfrigurare anul 2007. Pe măsură ce devine mai profitabil, domeniul este din ce în ce mai atractiv şi pentru dealerii auto clasici.
În 2005, în România au fost vândute peste 250.000 de autovehicule noi. Se estimează că numărul tranzacţiilor cu maşini second hand a fost cel puţin la fel de mare, mai ales că destule dintre aceste afaceri nu sunt legalizate sau apar în scripte cu întârziere. Iar dacă atunci când îţi cumperi autoturism nou paşii sunt simpli, atunci când îl iei la mâna a doua, ai de ales între anunţurile de la mica publicitate, informaţiile de la prieteni sau cunoscuţi şi târgurile specializate. În ultimii ani, atuurile acestora (ofertă bogată, posibilitatea redactării actelor pe loc, un oarecare grad de control asupra tranzacţiei) le-au făcut din ce în ce mai căutate.
„La Timişoara, târgul auto funcţionează în incinta Pieţei Mehala şi atrage la sfârşit de săptămână în jur de 300 de autoturisme scoase la vânzare“, spune Ion Ionescu, administratorul pieţei. „În general, se vând bine modele de producţie germană. Bănăţenilor le plac maşinile nemţeşti. BMW şi VW sunt de departe mărcile preferate“, spune Vasile Cotârceanu, vânzător de maşini la mâna a doua.
În celălalt capăt al ţării, la Iaşi, situaţia este s