Biroul Român de Audit al Tirajelor a acceptat şapte oferte (depuse până la 1 decembrie) pentru proiectul de măsurare a performanţelor site-urilor web, iniţiat de BRAT şi va stabili oferta câştigătore până la finalul lunii februarie 2007, potrivit directorului general BRAT, Arina Ureche.
"În prima săptămână din anul 2007 vom restrânge lista partenerilor cu care vom continua discuţiile, iar până în luna mai va fi semnat contractul cu furnizorul ales şi se va începe implementarea sistemului", a declarat Arina Ureche, directorul general BRAT.
Primul contract va fi acordat firmei câştigătoare pentru o perioadă de 2 ani. Condiţia impusă de BRAT pentru acceptarea ofertelor a fost ca firma interesată să nu deţină (total sau în parte) site-uri care au ca obiectiv obţinerea de venituri din publicitate sau care tranzacţionează spaţiu publicitar în media online din România. Companiile interesate au achitat o taxă de 500 de euro (fără TVA) la depunerea ofertei. Primele discuţii despre realizarea acestui studiu au apărut acum 4-5 ani în cadrul BRAT, dar dimensiunea redusă a investiţiilor în piaţa online a dus la amânarea acestui proiect până în luna august a acestui an, potrivit Arinei Ureche.
BRAT este o organizaţie non-profit care îşi propune să ofere industriei de publicitate cifre corecte despre tirajul publicaţiilor, studii de audienţă, surse de informaţii necesare în procesul de cumpărare de spaţiu publicitar, precum şi sprijinirea activităţii de marketing a editorilor de presă şi a industriei de publicitate în general, prin punerea la dispoziţia membrilor asociaţiei de servicii de marketing pe baza standardelor stabilite de membrii ei.
BRAT a fost înfiinţat în anul 1998 şi are în prezent 195 membri, editori, editori web, agenţii, regii şi clienţi de publicitate.
(newsin)
Biroul Român de Audit al Tirajelor a acceptat şapte oferte (depus