Selena Romania, unul dintre liderii industriei autohtone de spume poliuretanice, etansanti si adezivi, estimeaza o crestere a vanzarilor pentru anul 2007 de 27% comparativ cu acest an, ajungand la aproximativ 6,3 milioane euro, se arata intr-un comunicat de presa al companiei. Pana la sfarsitul anului 2006, Selena Romania estimeaza realizarea unei cifre de afaceri de 4,95 milioane euro, in crestere cu 26% comparativ cu anul trecut.
Explicatiile cresterii ar fi dinamica deosebita inregistrata de domeniul pentru care Selena este furnizor principal, cel al constructiilor.
"Domeniul in care activam, cel al constructiilor, cunoaste o efervescenta fara precedent in Romania, iar acest lucru reprezinta o oportunitate de dezvoltare extraordinara", a declarat Dorin Spataru, director general Selena Romania.
Potrivit acestuia, principalul motor de crestere in 2006 l-a constituit strategia de piata implementata de companie si care a generat ritmuri de crestere peste cele din piata. "Un aport deosebit la aceasta dinamica pozitiva l-au avut produsele mai tinere din portofoliul Selena - etansantii, adezivii pentru pardoseli calde si produsele pentru conservarea lemnului", a mai spus Spataru.
In 2007, piata de spume poliuretanice se va consolida
"2007 va fi cu siguranta anul in care piata de spume poliuretanice se va consolida, iar cresterile vor fi de mai mica amploare.
Selena Romania si-a propus pentru anul urmator o crestere de 10% pe acest segment, determinata, in special, de dinamica pietei", spune oficialul Selena. Pentru a sustine obiectivele propuse pentru 2007, o directie strategica de dezvoltare pentru Selena Romania va fi cea a adezivilor pentru pardoseli calde, mocheta, linoleum, PVC si parchet clasic prin oferirea unei game extinse pentru pardoseli calde flexibile.
Pentru 2007, Selena Romania vizeaza o crestere a