Celebrele biciclete Pegas sau Tohan, pe care majoritatea copiilor nascuti inainte de Revolutie le-au "calarit" cel putin o data, nu se mai produc. Bicicletele chinezesti, mai ieftine, dar si mai slabe calitativ, au scos Tohan-urile si Pegas-urile de pe piata. "Sectia de biciclete nu mai exista de trei ani. Nu mai suntem producatori de biciclete, ci doar comercianti", ne-a declarat Dorin Baciu, directorul de marketing al societatii. Potrivit acestuia, mai exista doar 3.000 de biciclete existente pe stoc care-si asteapta cumparatorii. "Treptat, dupa Revolutie, am pierdut toti clientii nostri, pentru ca au intrat pe piata bicicletele chinezesti, mai ieftine, dar care se si stricau repede, si ne-au distrus", spune Baciu. "In acelasi timp, si din aceleasi motive, am pierdut si pietele externe pe care mai vindeam - majoritatea foste tari comuniste. In prezent vin o multime de cereri pentru tricicluri, pe care nu le putem, insa, onora", adauga Baciu. Desfiintarea segmentului de productie biciclete a facut ca fabrica sa se reorienteze pe accesorii masini-unelte, ajungand sa detina circa 85% din piata de profil din Romania. Singurul concurent ar fi Pentagon Galati, dar acesta este si distribuitor al Tohan, explica Baciu. Vanzarile lunare pe partea de accesorii pentru masini-unelte se cifreaza la 50.000 lunar, iar o parte din productie se duce si la export, in special catre mici firme din Ungaria. Totusi cele mai mari vanzari se realizeaza pe piata interna pentru ca, spune Baciu, "nu avem forta de munca si tehnologia necesare pentru a putea patrunde pe piata UE". In 2007 este estimata o crestere a cifrei de afaceri cu 10%. In ceea ce priveste rezultatele financiare, acestea sunt, in ultimii ani, in crestere, conform spuselor directorului de marketing Tohan. Aceasta deoarece fabrica din Zarnesti a mai vandut si mijloace fixe ca hale si utilaje dezafectate. In 2005 fabrica a inr