Trustul german de presa, Burda, a anuntat ca a cumparat revista Autoshow. Astfel, incepand cu anul viitor, Burda Romania va publica doua noi reviste: Autoshow si Quattroruote. Pentru primul semestru al lui 2007, continutul editorial al celor doua publicatii va fi furnizat de compania Automedia, detinuta de jurnalistul auto Dan Vardie, care va fi si consultant direct al directorului general Burda Romania pe probleme specifice de publishing auto si senior editor pentru cele doua publicatii.
Revista Autoshow a fost lansata cu 7 ani in urma ca singura publicatie bilunara auto si este in prezent "foarte bine pozitionata pe piata, beneficiind de o audienta foarte buna, un brand awareness excelent si subiecte in premiera pentru piata media auto din Romania". Revista beneficiaza de un tiraj vandut ce depaseste 13.000 de exemplare si are aproximativ 145.000 de cititori pe editie, conform SNA FOCUS. “Burda Romania a devenit, odata cu aceasta preluare, cel mai important editor pe piata publicatiilor auto din Romania, avand in portofoliu 2 reviste premium. Avem acum in portofoliu un tandem extrem de puternic: o revista bilunara, conceputa si realizata in Romania de jurnalisti auto extrem de respectati, si un glossy lunar cu traditie in Italia, cu o prezentare grafica de exceptie”, a declarat directorul general Burda Romania, Michael Schroeder.
Trustul tipareste in prezent, in Romania, 21 de publicatii lunare, multe fiind lideri de piata.
Trustul german de presa, Burda, a anuntat ca a cumparat revista Autoshow. Astfel, incepand cu anul viitor, Burda Romania va publica doua noi reviste: Autoshow si Quattroruote. Pentru primul semestru al lui 2007, continutul editorial al celor doua publicatii va fi furnizat de compania Automedia, detinuta de jurnalistul auto Dan Vardie, care va fi si consultant direct al directorului general Burda Romania pe probleme specifice de