In urma sondajului pan-european de televiziune de anul acesta, a reiesit ca emisiunea preferata a romanilor a fost “Dansez pentru tine”. Conform sondajului facut la cererea UPC Romania, cel mai popular sport la TV a fost fotbalul, iar 69% dintre telespectatorii europeni nu trimit niciodata SMS-uri la emisiunile TV.
Telespectatorii romani, ce urmaresc cel mai frecvent posturile de televiziune nationale comerciale, prefera stirile, schimba foarte des canalele in timp ce se uita la televizor si se orienteaza dupa promo-uri pentru a decide daca vor urmari noile programe propuse de televiziuni.
Pentru al treilea an consecutiv, compania Research International a studiat obiceiurile de consum ale telespectatorilor europeni, acordand o atentie speciala preferintelor acestora in materie de sport. “Dansez pentru tine” este emisiunea preferata a romanilor in 2006, urmata de transmisiile din cadrul Campionatului Mondial de Fotbal.
Compania de cercetare a cuprins peste 6.000 de interviuri in 13 tari europene, in Romania, studiul fiind realizat prin interviuri directe, pe un esantion total de 465 de respondenti. Participantii la sondaj au fost impartiti pe grupe de varsta: sub 30 de ani, intre 30 si 49 de ani, peste 50 de ani.
"Pentru UPC Romania, rezultatele sondajului reprezinta o referinta pentru intocmirea grilelor de programe astfel incat acestea sa raspunda cat mai fidel preferintelor clientilor. Datele vor fi completate cu informatiile obtinute in urma sondajelor pe care compania noastra le realizeaza la nivel local pentru a afla cat mai exact care sunt asteptarile clientilor nostri", a declarat Raluca Milin, director de Marketing si Vanzari in cadrul UPC Romania.
In Romania, fotbalul este preferat de 64% dintre romani, in special de barbati, spre deosebire de cehi si sloveni care prefera hochei pe gheata (48% si 46%) sau belgieni, in randul car