Steaua - Real Madrid a fost vizionat de 2,89 milioane de telespectatori în România, fiind meciul cu cea mai mare audienţă din sezonul toamnă-iarnă 2006. Comparativ cu anii precedenţi, audienţele meciurilor din campionatul intern şi din Cupa UEFA au suferit pierderi. Fotbalul este regele televiziunii în România. Un studiu recent la nivel european, comandat de operatorul de cablu UPC, arată că preferinţele românilor pentru fotbalul pe micul ecran sunt printre cele mai mari din
Steaua - Real Madrid a fost vizionat de 2,89 milioane de telespectatori în România, fiind meciul cu cea mai mare audienţă din sezonul toamnă-iarnă 2006. Comparativ cu anii precedenţi, audienţele meciurilor din campionatul intern şi din Cupa UEFA au suferit pierderi.
Fotbalul este regele televiziunii în România. Un studiu recent la nivel european, comandat de operatorul de cablu UPC, arată că preferinţele românilor pentru fotbalul pe micul ecran sunt printre cele mai mari din Europa. Oferta de fotbal TV din sezonul toamnă-iarnă 2006 a fost pe măsura foamei microbiştilor. Alături de pachetele fotbalistice ale televiziunilor generaliste şi ale celor de specialitate (TV Sport şi Telesport), au apărut şi programele canalelor Sport1 şi Sport Klub, care au venit cu meciuri din campionate „exotice“ pentru telespectatorii români (Portugalia, Scoţia). O intrare notabilă a avut-o BOOM TV, care a reuşit să preia meciuri din Primera Division şi Il Calcio.
Vedetele sezonului au fost meciurile jucate de Steaua în UEFA Champions League, care au „umflat audienţele Pro TV. Cinci din cele şase partide ale elevilor lui Cosmin Olăroiu disputate în această competiţie au intrat în top 10 cele mai vizionate meciuri din ultimele patru luni. Confruntarea Steaua - Real Madrid s-a clasat pe primul loc (cu un rati