In prezent director de strategie, lucreaza la McCann Erickson de 4 ani. A contribuit la campaniile Rom si Kandia-Velvet, premiate la Effie
Ce experienta aveti in publicitatea autohtona? De unde a pornit interesul dumneavoastra pentru acest domeniu, destul de controversat? Si de ce ati ales, dintre aspectele care tin de publicitate, tocmai strategia?
Nu m-am gandit niciodata ca "am ales publicitatea". De fapt, nu cred ca poti, cu adevarat, sa alegi un domeniu de activitate. Sau, ma rog, poti, dar nu mi se pare un lucru sanatos. Cred mai degraba ca fiecare om stie sa faca o suma de lucruri, iar, dintre acestea, unele ii fac si placere. Sanatos mi se pare sa incerci sa fii platit pentru a face tocmai lucrurile la care te pricepi si care iti fac si placere. In cazul meu, e vorba despre o curiozitate, banuiesc innascuta, fata de oameni, fata de felurile in care gandesc, simt, se comporta, se relationeaza unii fata de altii si fata de lucrurile care ii inconjoara si, mai ales, fata de modul in care gasesc si construiesc semnificatii. Daca vreti, e o trasatura a personalitatii mele, dar care a fost si "educata". Am studiat sociologia, m-am specializat in antropologie culturala, am lucrat in cercetare sociala, mai apoi si in cercetare de piata. Faptul ca am ajuns sa lucrez in publicitate, acum aproape 4 ani, la aceeasi agentie la care lucrez si acum, s-a datorat unei conjuncturi care mi-a aratat ca as putea sa pun la treaba ceea ce-mi place sa fac si in acest domeniu, al publicitatii. Trebuie sa recunosc ca, pentru mine, publicitatea are un avantaj major: te angreneaza intr-o munca de echipa cu rezultat final palpabil. E foarte important - in cercetare produci informatii, care pot fi folosite de altcineva cu un scop, sau nu. Si mai e o diferenta, de data aceasta fata de alt domeniu in care am lucrat (si la care revin uneori, pe baza de voluntariat), acela