Daca Mosul nu v-a rasplatit pe masura asteptarilor, nu disperati si Anul Nou e un bun prilej de a primi daruri.
Inspiratia si imaginatia sunt elementele-cheie pentru o surpriza placuta. Daca Mosul nu v-a rasplatit pe masura asteptarilor, nu disperati si Anul Nou e un bun prilej de a primi daruri. Atunci cand vine vorba de surprize conteaza imaginatia si inspiratia fiecaruia in a gasi cadoul potrivit.
Oferta este mare, insa nu neaparat si variata. Putine sunt acele locuri in care poti gasi cadoul sau felicitarea lipsite de kitsch, care sa aiba ceva special, unic, de bun gust. S-a dovedit in cele mai multe randuri ca lucrul executat manual este si cel mai pretios, fiindca se pune suflet, fiindca nu iese pe banda si nu se incadreaza neaparat intr-un sablon. Cand vine vorba despre companii, cele mai intalnite cadouri sunt: agendele, calendarele sau trusele de birotica personalizate. Gasirea unor solutii mai creative tine uneori de tendintele lansate la targurile de productie publicitara, de agentiile cu care lucreaza companiile sau de calitatea echipelor de relatii publice din fiecare companie. Cadourile, in aceasta perioada de sfarsit de an, devin un fel de carte de vizita a organizatiei si dau masura atentiei pe care acestea o acorda partenerilor si clientilor lor. Ceea ce majoritatea oamenilor nu intelege si ceea ce specialistii de PR ar trebui sa stie este ca de multe ori o felicitare face mai mult decat un bax de cafea, de suc sau de bere.
O alternativa pentru un cadou care nu se inscrie in tipare, dar are insa calitatile necesare pentru a putea fi oferit si intr-un context corporate, dar si unul personal o reprezinta aranjamentul Candy Bouquet.
Bomboana de pe buchet. Ideea Candy Bouquet s-a nascut in Statele Unite, iar pentru punerea ei in practica s-a utilizat la inceput... un garaj. In cei 17 ani de existenta, Candy Bouquet a devenit c