Chiar daca paradoxal, cel mai mare succes politic al anului 2006 ar putea fi socotit, dintr-un punct de vedere pragmatic - acela al procentelor din sondajele de opinie -, proiectul politic "Gigi Becali". Produsul lui Hrebenciuc, controversat, injurat de unii, adulat de altii (mai ales de locatarii din Zabrauti), a reusit in acest an sa imparta opinia publica in doua: cei care acuza "becalizarea Romaniei" si cei care se inghesuie sa fie cat mai aproape de Maybach-ul cu numar de Ilfov, pentru a prinde din zbor macar o bancnota din teancurile de bani pe care patronul Stelei le arunca in stanga si in dreapta. Gigi Becali, "one man show", s-a dus cu elicopterul si le-a dus bani si mancare sinistratilor de la Rast, s-a dus la Muntele Athos tot cu sacosa de bani, a construit un sat intreg in Vrancea, botezat de localnici dupa numele lui, a dat buzna la balurile bobocilor din liceele bucurestene si a dat cate 10.000 de euro contra recitarii "Crezului". A fost desemnat in direct la tv chiar de catre prefectul Capitalei, Mioara Mantale, "sponsorul Primariei", in seara in care, tot cu celebra sacosa de bani, s-a oferit sa plateasca factura la lumina pentru debransatii din strada Zabrauti. "O sa becalizez tot in Romania, si politica, si fotbal, si tot!", s-a laudat cel autointitulat "razboi-nicul luminii", fanul lui Coelho. Hulit de intelectuali si adulat de romanii de rand, Becali a ajuns pe locul trei in topul increderii in oamenii politici, dupa Basescu si Vadim, si pe locul doi, dupa Basescu, in clasamentul "10 pentru Roma-nia". PNG, un partid-fantoma cladit exclusiv pe rating-ul pe care patronul-presedinte il face la tv, trece pragul electoral la alegeri, ba chiar in unele sondaje il depaseste consistent. Mai mult decat atat, Gigi Becali a anuntat ca va fi cap de lista in 13 mai, la alegerile pentru Parlamentul European, si, sfatuit de consilieri priceputi, a inceput un pro