Creativitate, brainstorming, inovaţie. Acestea sunt cu siguranţă cuvintele care se aud cel mai des pe coridoarele companiilor producătoare de ţigări, toţi managerii fiind în căutarea unor soluţii cât mai eficiente de compensare a interzicerii publicităţii în presa scrisă şi outdoor. Se poate spune că 2007 este anul nefumătorilor. Asta, pentru că, începând de la 1 ianuarie, producătorii de ţigări trebuie să respecte o serie de reglementări noi, introduse cu scopul de
Creativitate, brainstorming, inovaţie. Acestea sunt cu siguranţă cuvintele care se aud cel mai des pe coridoarele companiilor producătoare de ţigări, toţi managerii fiind în căutarea unor soluţii cât mai eficiente de compensare a interzicerii publicităţii în presa scrisă şi outdoor.
Se poate spune că 2007 este anul nefumătorilor. Asta, pentru că, începând de la 1 ianuarie, producătorii de ţigări trebuie să respecte o serie de reglementări noi, introduse cu scopul de a-i feri pe nefumători de campaniile publicitare. Astfel, companiile vor avea voie să-şi facă publicitate doar la punctele de vânzare a ţigărilor şi prin canale neconvenţionale, rămânând fără două dintre cele mai vizibile canale: presa scrisă şi panourile outdoor. Mai mult, pachetele de ţigări vor fi redesenate, nu vor fi comercializate ţigări la bucată sau în pachete care conţin mai puţin de 20 de ţigări, iar conţinutul de gudron, nicotină şi monoxid de carbon va trebui să se încadreze în limite stricte şi să fie inscripţionat pe pachet.
„Bugetele de marketing şi publicitate nu vor fi neapărat afectate, ci, mai degrabă, realocate“, explică pentru Capital Gilda Lazăr, Corporate Affairs Director la JTI. „Noile reglementări sunt aplicabile pentru toţi producătorii şi importatorii care activează pe piaţa tutunului. Cei care au investit cel mai mult în publicitate până acum, reuşind