In data de 8 iunie 2006, la pranz, a avut loc, in dana 66 a Portului Constanta, cel mai tragic accident din ultimii ani, in urma caruia au murit cinci persoane, initial, una fiind data disparuta. Accidentul a fost provocat de manevrarea defectuoasa de catre echipajul impingatorului Izvorul Mare I, apartinand Companiei Canal Services, a macaralei plutitoare M 682, din dana 64 catre dana 102 a Portului Constanta Sud Agigea. Odata ajuns in dreptul podului fix numarul 2, specializat in incarcarea si descarcarea de minereu, al societatii MinMetal, la care o echipa de muncitori efectua lucrarile de reparatii planificate, acesta a acrosat bratul macaralei aflate pe tarm. Aproape instantaneu, macaraua de pe uscat s-a prabusit peste remorcher, pe care, partial, l-a dus la fund, rasturnand si macaraua plutitoare in acvatoriul portuar.Scapa cine poatePe mal au fost gasite doua persoane decedate, Cornel Constantin si Ionita Gheorghe, unul dintre ei aflandu-se chiar langa podul prabusit, iar celalalt, sub niste vagoane cu minereu care se aflau sub pod. Alte doua persoane, Mircea Costea si Marian Nastasache, care se aflau pe remorcher, au fost scoase din apa cu ajutorul scafandrilor. Cinci angajati ai MinMetal, Ion Pruna, Dan Stoica, Aurel Dancu, Gheorghe Raducanu si Mircea Pantelimon, aflati pe pod, au fost mai norocosi si fie au sarit in apa, fie au cazut pe mal si au scapat cu viata. Ultimul scos din remorcher a fost Eugen Smiticiuc, prins sub fiarele macaralei, in sala motoarelor. Stefan Nita, prins in cabina remorcherului, a fost scos din apa cateva zile mai tarziu. In zona a fost adusa si macaraua plutitoare Granit de 100 de tone, cu care a eliberat macaraua M 682 de sub bratul podului. Acesta este cel mai grav accident de munca de pe platforma portuara, dupa cel din anul 2000, cand o explozie care a avut loc la bordul petrolierului Anopolis, sub pavilion maltez, a cond