Care este cea mai mare realizare care poate fi obtinuta in industria auto? Cu siguranta, raspunsul la aceasta intrebare reprezinta si obiectivul comun al celor mai mari producatori de autoturisme. Daca vom cauta simbolul masinilor de lux, cu motoare puternice, Rolls-Royce este masina potrivita. Reprezentantii Rolls-Royce spun ca aceasta nu este un autourism supersport, dar are performantele unei astfel de masini.
Pachete business care includ echipamente pentru conectarea laptopului, DVD, on-board communication, radio prin satelit. Toata gama de produse necesare clientului Rolls-Royce. Insa care sunt clientii potentiali pentru Rolls Royce? De exemplu, segmentul de clienti careia i se adreseaza Rolls Royce este foarte restrans in Romania. Clientii romani de Rolls Royce se pot caracteriza astfel: sunt oameni de afaceri care doresc sa-si exprime statutul social, succesul in cariera si in viata. Aparitia acestui segment este o dovada a normalizarii structurii sociale acestui segment in Romania.
Clientii potentiali de Rolls-Royce aleg aceasta masina deoarece Rolls Royce reuseste sa comunice un standard ridicat de viata punand accent pe unicitate (clientul isi personalizeaza masina la fabrica din Marea Britanie de aceea nu exista doua RR la fel ), diferentiere si specializare (raspunde cel mai bine unei anumite nevoi - clasic si in acelasi timp modern). 50% din clientii de Rolls Royce isi conduc masina singuri.
Majoritatea clientilor Rolls-Royce sunt oameni de afaceri care au atins un nivel de succes in cariera si viata si doresc sa il faca cunoscut. Acestia doresc o masina care sa imbine clasicul cu modernul, o masina impunatoare care se potriveste cu personalitatea si modul lor de viata. Cine cumpara Rolls-Royce trebuie sa aiba un anumit statut social
Astfel, caracteristicile tehnologice deosebite, insotite de un design deosebit il tintesc pe omul