Toate eforturile Primariei Capitalei pentru fluidizarea traficului bucurestean in 2007 si 2008 vor fi zadarnice, daca Primaria Capitalei nu va prezenta o strategie clara, bine pusa la punct, pentru coordonarea proiectelor. Totodata, este nevoie de o alta strategie privind traficul orasului in urmatorii 10 ani. Santierele din acest an ar putea face ca Bucurestiul sa se sufoce in propriul trafic.
In sezonul rece, cat nu se putea lucra, Primaria Capitalei a pregatit insa pentru fiecare din cele 20 de proiecte cate un management propriu al traficului.
Astfel, chiar in zilele urmatoare, vor fi deschise santiere in zonele: Ionescu-Sisesti, Basarab, Colentina-Mosilor, Soseaua Pipera - Barbu Vacarescu, DN1, Oltenitei, Eroii Revolutiei, Berzei-Buzesti, Compozitorilor, Timisoara, Razoare, ca si lucrarile la liniile de metrou 5 si Otopeni.
Administratorii marilor orase europene, cu peste 400.000 de locuitori, au inteles ca municipalita-tile trebuie sa lupte cu numarul tot mai mare de masini si cu poluarea. Acum, Politia Rutiera din Bucuresti raporteaza lunar cate 500-1.000 de inmatriculari de vehicule.
Acestea se adauga la cele aproape 1,2 milioane de masini care se inghesuie zilnic pe strazile Capitalei, fata de circa 500.000 in 1997 sau 100.000 la inceputul anului 1990. Studiul JICA, facut in 1998 si 1999 de specialisti japonezi, arata ca, fara o politica clara si masuri ferme in domeniul traficului, orasul se va sufoca in cel mult cinci ani.
Integral in Gandul
Toate eforturile Primariei Capitalei pentru fluidizarea traficului bucurestean in 2007 si 2008 vor fi zadarnice, daca Primaria Capitalei nu va prezenta o strategie clara, bine pusa la punct, pentru coordonarea proiectelor. Totodata, este nevoie de o alta strategie privind traficul orasului in urmatorii 10 ani. Santierele din acest an ar putea face ca Bucurestiu