Marcile se construiesc in jurul unei idei Intr-un context media in care consumatorul este bombardat cu mesaje publicitare unele mai stridente decat altele, solutia de branding a unor agentii de referinta din lume o reprezinta simplitatea si consistenta. Este reteta pe care se bazeaza si Landor Associates.
Povestea Landor a inceput in 1941, la initiativa lui Walter Landor, un german expatriat in San Francisco. In portofoliul agentiei s-au adunat clienti importanti din toate colturile lumii. Fed Ex, Ferrari, France Telecom, Kelloggâs, Kraft Foods, Motorola, Nestle, Pizza Hut, Sony Electronics, Xerox sunt cateva dintre brandurile cele mai sonore, pentru care agentia a derulat diferite proiecte, de la revitalizare de brand pana la noi solutii de design packaging. Pe numele ei intreg Landor Associates, aceasta are birouri care asigura consultanta de branding si design din San Francisco pana la Seul. Ca parte a WPP Group, cu sediul in Marea Britanie, Landor Associates se bucura de sprijinul uneia dintre cele mai mari corporatii de marketing si comunicare din lume. Christian Schroeder, General Manager la Landor Associates, ne-a raspuns la cateva intrebari despre viziunea despre branding, proprie companiei pe care o reprezinta.
Marcile se construiesc in jurul unei idei Intr-un context media in care consumatorul este bombardat cu mesaje publicitare unele mai stridente decat altele, solutia de branding a unor agentii de referinta din lume o reprezinta simplitatea si consistenta. Este reteta pe care se bazeaza si Landor Associates.
Povestea Landor a inceput in 1941, la initiativa lui Walter Landor, un german expatriat in San Francisco. In portofoliul agentiei s-au adunat clienti importanti din toate colturile lumii. Fed Ex, Ferrari, France Telecom, Kelloggâs, Kraft Foods, Motorola, Nestle, Pizza Hut, Sony Electronics, Xerox sunt cateva dintre brandurile c