Dero "99 de pete" este prima campanie romaneasca premiata la IPA Effectiveness Awards, recunoscuta drept cea mai riguroasa competitie de eficienta in publicitate din lume. La ultima editie, desfasurata la sfarsitul lui 2006, campania Dero a obtinut trofeul de argint.
Dero a demonstrat in cadrul competitiei IPA Effectiveness Awards ca strategia, inovatia si creativitatea reusesc sa plaseze brandul in top, transformandu-l in cel mai popular detergent din Romania (31,6% - Cota de piata volum, iulie-august 2006, AC Nielsen), se specifica in comunicatul de presa.
“Aceasta lucrare dovedeste un adevarat salt de imaginatie, este o idee extrem de curajoasa si inovatoare. Dero si-a pus in valoare specificul romanesc si a reusit sa aiba niste rezultate excelente pe o piata dura”, a declarat Robin Woolcock, Managing Director - Volkswagen Group UK, membru in juriul IPA Effectiveness Awards 2006.
Conceptul “99 de pete” a fost comunicat printr-o serie de spoturi TV inovative, create de BBH Londra, una dintre cele mai apreciate agentii de publicitate din lume, “Ciorba de burta”, “Mina de carbuni” si “Ketchup”.
“Acest premiu demonstreaza rezultatele remarcabile ce se pot obtine in urma unei colaborari de succes dintre client si agentie, precum si credinta in puterea creativitatii. In cadrul BBH, credem ca acestea sunt cele mai bune ingrediente, in incercarea de a produce o campanie eficienta. Succesul acestei campanii nu ar fi fost posibil fara un brief clar, adus la viata in cadrul unei sedinte de briefing creative”, a declarat Ben Jenkins, BBH Londra.
In competitia din 2006 au fost inscrise 63 de campanii, printre care se regasesc branduri binecunoscute precum Volkswagen, Actimel, Sony Ericsson sau Marks&Spencer.
Marca Dero s-a nascut in 1966, iar istoria moderna a acesteia dateaza din 1996, cand a fost achizitionata de Unilever. “Suntem mandri p