Sa fii �Chic in the City�, sa consumi pui gatit sau sa �fii dolce�! Mai mult decat atat, cu un �manifest pentru frumusete� si �un simplu click�, am actualizat tendintele publicitare ale anului 2006. Pentru 2007, estimarile sunt mari si steptarile, pe masura.
Optimisti ca de obicei, publicitarii intra in noul an cu ganduri bune, optimiste si numai bune de enumerat. �In mod normal, veniturile agentiei vor creste cu macar 10%�, spune Roxana Dumitru, managing director al agentiei Leo Burnett. �La nivel de resurse umane, vom continua planul de traininguri inceput acum un an, plan in care se investeste 1 milion de euro pe durata a 5 ani, implicand programe de formare cu cei mai buni specialisti din tara si din strainatate�, a completat aceasta.
Cu o cifra de afaceri de 9 milioane euro in 2006 si 6,3 milioane in 2005, echipa GMP planuieste sa se mute intr-un nou sediu, sa se extinda, sa consolideze BTL-ul si sa infiinteze un departament de strategie.
Mai in gluma, mai in serios, Speed Promotion si-a gasit pozitionarea potrivita in anul care tocmai s-a sfarsit. �Ne adresam companiilor romanesti de succes, la conducerea carora se afla inca antreprenorul care le-a construit, cu bugete de comunicare medii - intre 200 si 500 de mii de euro anual�, precizeaza reprezentantii companiei. Daca 2006 a fost anul investitiei in extindere, sediu, tehnologie, echipa, 2007 va insemna pentru ei investitie in oameni: departamentul de media, client service si creatie. Te-au invitat sa iubesti Mazda, ti-au recomandat prin Midocar, Volkswagen pentru orice stare de spirit si te-au asigurat ca sunt langa tine si astfel, �am terminat anul sanatosi, ne-au crescut copiii (unora) si clientii ne sunt multumiti�, completeaza ei. Cifra de afaceri: un milion de euro, cu aproximativ 15% fata de cei 873.000 euro de anul trecut.
Cele mai importante investitii ale Ogilvy s-au facut in