Haosul din Vama Nadlac, de la sfarsitul acestei saptamani, cand s-au format cozi de cinci kilometri pe sensul iesirii din tara, putea fi evitat. In timp ce la Nadlac romanii care se intorceau la munca in strainatate au asteptat ore intregi sa iasa din tara, la celelalte puncte de trecere a frontierei din judetul Arad, Turnu si Varsand, timpul de asteptare a fost de doar 10-15 minute!
Aglomeratia de la Nadlac este un fenomen obisnuit in contextul in care aceasta vama este tranzitata de tiruri, iar partea maghiara nu permite accesul in Ungaria a camioanelor de mare tonaj la sfarsit de saptamana. De aceea apar cozi kilometrice, in vreme ce la celelalte puncte de trecere a frontierei accesul in Ungaria se face foarte facil. Ieri dupa-amiaza si la Nadlac situatia s-a normalizat. O explicatie a faptului ca romanii aleg acest punct de trecere a frontierei este ca de la Nadlac mai sunt doar 50 de kilometri pana la Szeged, unde incepe autostrada europeana, pe cand de la Turnu sau Varsand distanta pana la autostrada este de 125-150 de kilometri. Haosul din Vama Nadlac, de la sfarsitul acestei saptamani, cand s-au format cozi de cinci kilometri pe sensul iesirii din tara, putea fi evitat. In timp ce la Nadlac romanii care se intorceau la munca in strainatate au asteptat ore intregi sa iasa din tara, la celelalte puncte de trecere a frontierei din judetul Arad, Turnu si Varsand, timpul de asteptare a fost de doar 10-15 minute!
Aglomeratia de la Nadlac este un fenomen obisnuit in contextul in care aceasta vama este tranzitata de tiruri, iar partea maghiara nu permite accesul in Ungaria a camioanelor de mare tonaj la sfarsit de saptamana. De aceea apar cozi kilometrice, in vreme ce la celelalte puncte de trecere a frontierei accesul in Ungaria se face foarte facil. Ieri dupa-amiaza si la Nadlac situatia s-a normalizat. O explicatie a faptului ca romanii aleg acest punc