În ultimii ani, piaţa locală de bricolaj a atras investiţii de sute de milioane de euro din partea a cinci jucători internaţionali Accesul populaţiei la finanţare prin credite de consum, ipotecare şi imobiliare şi avântul sectorului construcţiilor sunt principalii factori care au condus la dezvoltarea unor reţele de magazine specializate în vânzarea de produse şi servicii integrate pentru casă şi grădină. În ultimii ani, piaţa românească de bricolaj a devenit
În ultimii ani, piaţa locală de bricolaj a atras investiţii de sute de milioane de euro din partea a cinci jucători internaţionali
Accesul populaţiei la finanţare prin credite de consum, ipotecare şi imobiliare şi avântul sectorului construcţiilor sunt principalii factori care au condus la dezvoltarea unor reţele de magazine specializate în vânzarea de produse şi servicii integrate pentru casă şi grădină.
În ultimii ani, piaţa românească de bricolaj a devenit mai sofisticată, îndeosebi în Bucureşti şi în oraşele mari. Din bătălia pentru extindere a primilor veniţi – respectiv, companiile Praktiker şi Bricostore, care domină piaţa de profil - şi interesul pentru România al celor mai noi jucători, care jinduiesc la poziţiile celor dintâi, au de câştigat, în primul rând, clienţii: aceştia sunt încântaţi că, în sfârşit, pot să opteze pentru cea mai bună soluţie pentru întreţinerea sau renovarea locuinţei şi să aleagă, dintr-un singur loc, materialele cele mai potrivite.
În prezent, compania Praktiker are cea mai mare reţea de magazine specializate pe piaţa locală de „do-it-yourself“, cu un total de 15 locaţii, inclusiv noul magazin Praktiker Vitan, deschis în urmă cu o lună. Acest nou proiect este rezultatul unei investiţii de aproximativ zece milioane de euro, suma totală investită de grupul german în România, din 1992