Sucursala lucrează la un nou model de business, mult mai eficient din punctul de vedere al costurilor Pe fondul falimentului care planează asupra operatorului german de telefonie mobilă BenQ, reprezentanţa din România a fost închisă la sfârşitul anului trecut. Oficialii filialei de la Bucureşti spun că, în momentul de faţă, lucrează la un nou model de business, negociind alte contracte. "Din păcate, am fost nevoiţi să închidem şi reprezentanţa din România. Cu toate acestea, în prezent lucrăm la un nou model de business pentru a continua activitatea în toate ţările ca şi anterior procedurii de reorganizare, însă într-un mod mult mai eficient din punct de vedere al costurilor", explică reprezentanţii companiei-mamă. În februarie, compania va adopta măsuri de restructurare Cel mai probabil la începutul lunii februarie, spun oficialii, BenQ Mobile va fi în măsură să prezinte întreaga rază de acţiune a măsurilor de restructurare, precum şi scenariul viitor al businessului cu telefoane mobile al companiei. "Reprezentanţa din România a fost închisă, putem spune, la 31 decembrie 2006, însă acum ne aflăm în etapa reorganizării afacerii. La conducerea ei vor rămâne aceleaşi persoane, însă totul va lua o altă formă", a declarat, pentru Adevărul, Radu Dorian, Head of representativ Office Romania. BenQ Mobile România nu a înregistrat nici o datorie Pe piaţa autohtonă, BenQ Mobile nu a acumulat datorii, susţine directorul companiei în România. "Practic, reprezentanţa din România nu a înregistrat nicio datorie. Aceste datorii, la nivel de companie, au apărut din cauza imposibilităţii de a oferi service, însă şi această problemă a fost rezolvată, găsindu-se o soluţie de a oferi service atât pentru telefoanele GSM, cât şi pentru generaţiile care vor veni. Se pare că, la nivel de companie mamă vom ieşi din insolvenţă", este de părere Radu Dorian. BenQ Mobile activează pe piaţa te