care unele surse au afirmat că ar urma să fie înlocuit din funcţie. Confruntat cu această ipoteză, şeful SMFA n-a infirmat: "Orice este posibil".De asemenea, Gheorghe Catrina a ţinut să care unele surse au afirmat că ar urma să fie înlocuit din funcţie. Confruntat cu această ipoteză, şeful SMFA n-a infirmat: "Orice este posibil".
De asemenea, Gheorghe Catrina a ţinut să sublinieze că Statul Major pe care îl conduce nu are vreo legătură cu firma Alenia: "Am mai auzit că tot sistemul de navigaţie al Forţelor Aeriene ar fi compus din aeronavele produse de Alenia. Alte minciuni. Nimic nu este de la Alenia!". Astfel, şeful SMFA a vorbit despre avionul MiG 21 Lancer, prăbuşit în judeţul Arad, în noiembrie 2006, cât şi despre elicopterul IAR 330 Puma, căzut în lacul Goleşti, judeţul Argeş, în luna octombrie a anului trecut, accidente care au provocat patru morţi.
Ancheta în cazul MiG-ului prăbuşit la Arad continuă
"În cazul MiG-ului nu s-a ajuns încă la o concluzie finală, însă putem spune că pilotul nu avut nicio reacţie în ultimele opt minute ale zborului. Nu ştim încă dacă a intrat în stare de inconştienţă sau dacă a suferit un infarct", a spus Gheorghe Catrina. Totuşi, există suspiciunea că pilotul a fost viu până în ultima secundă şi că nu s-a putut catapulta din cauza unei siguranţe uitate la scaunul său după revizia care a precedat zborul.
Liderul SMFA a adăugat că investigaţiile în cazul Goleşti sunt în derulare şi că, până la următoarea concluzie, verdictul rămâne acelaşi: eroare de pilotaj.