De formatie filolog, fapt ce i-a dezvoltat - chiar inainte de contactul profesional direct cu industria advertisingului in general si a brandingului in particular - inclinatia spre comunicare, Teodora Migdalovici a activat la inceputul carierei sale in presa, in incercarea de a-si satisface acest "apetit", cu avantul specific tanarului debutant. Mai tarziu insa, s-a indreptat spre latura privata domeniului, infiintandu-si propria firma de consultanta in managementul succesului - "Migdale Amare" -, ocupand in acelasi timp functia de ambasador al Cannes Lions in Romania. Cu sprijinul Cannes Academy, in prezent deruleaza un proiect intitulat "Gradinita", conceput sub forma unei scoli de comunicare menite sa pregateasca studentii la scolile de comunicare pentru participarea la prestigioasa competitie internationala, mizand pe faptul ca tinerii sunt cei care detin puterea de a schimba fata advertisingului autohton, avand nevoie, pentru aceasta, de o puternica infuzie din partea specialistilor din domeniu - nu doar de capital, ci si de atentie.
Ce experienta aveti in domeniul comunicarii autohtone?
Am lucrat pe conturi mari, pentru ca de cand ma stiu am tintit sus, la proiecte provocatoare, cu anvergura pe masura. Si, poate cel mai important, am invatat mult, inainte de a trece la aplicatii. Am considerat ca nu te poti prezenta public in fata unor clienti de anvergura, asa cum mi-i doream eu, daca nu ai competente la zi, raliate la tendintele internationale. Majoritatea proiectelor au avut o constanta de risc, pe care imi place sa-l asum si sa-l transform in oportunitate. Am semnat strategia pentru comunicarea unui grup de talia Ogilvy, care, la vremea respectiva, ocupa o pozitie speciala – aceea de lider consecutiv al pietei -, dar si strategia de parteneriat intre o retea internationala – Euro RSCG - si un jucator local – ADDV. Am avut proiecte in care