Audi a prezentat un motor care stabileste noi standarde de performanta in sectorul diesel, avand o putere de 368 kW/500 CP si un moment maxim de 1.000 Nm. Magnificul propulsor V12 TDI, care dispune de o cilindree de 6,0 litri, se exprima in termenii unui potential de varf, conferind modelului Audi Q7 SUV prestatii de automobil sportiv. Acest motor are rolul unui deschizator de drumuri, tinand cont ca Audi intentioneaza sa isi dezvolte amplu oferta de pe piata americana in domeniul turbodiesel. Acest fapt va fi posibil inclusiv datorita unor noi tehnologii de reducere a emisiilor poluante.
Audi Q7 V12 TDI stabileste un nou nivel superior in segmentul modelelor Sport-Utility cu caracter de lux. Automobilul poate sa accelereze de la 0 la 100 km/h in numai 5,5 secunde si viteza sa maxima este limitata electronic la 250 km/h. Aceste cifre sunt compatibile pretentiilor legate de masinile tipic sportive. Motorul turbodiesel cu doisprezece cilindri demonstreaza ca Audi stapaneste tehnologia domeniului respectiv cu dezinvoltura. Iata ca, la 18 ani dupa ce marca din Ingolstadt a inventat tehnologia TDI, a venit momentul prezentarii unei alte realizari de referinta.
Audi obtine reusite de exceptie
Toate motoarele turbodiesel propuse de Audi merita epitetul de "sportive" datorita performantelor lor impresionante. Propulsoarele cu sase si opt cilindri din seriile 2.7 TDI, 3.0 TDI si 4,2 TDI vin sa sublinieze acest aspect. Rolul de pionierat pe care l-a avut Audi in domeniul motoarelor diesel a permis acumularea unei inestimabile experiente de-a lungul anilor. Specialistii de la Audi au fost autorii a numeroase inovatii esentiale, dintre care se remarca prima montare din lume a unui motor TDI pe un autoturism familial de serie, lansat in 1989.
Anul trecut, Audi a demonstrat inaltul potential dinamic al motorizarilor turbodiesel intr-un mod cat