Constructorul de autovehicule japonez Mazda isi propune pentru anul acesta un demaraj mai bun la capitolul vanzari. Compania estimeaza ca va comercializa, in 2007, pe piata autohtona nu mai putin de 1.250 de masini, de trei ori mai mult comparativ cu cifra de vanzari de anul trecut si ca va ajunge la o cota de piata de 1,4% fata de doar 0,3% in 2006. “Toata atentia noastra este acum indreptata spre Romania. Partenerii nostri de distributie sunt puternic motivati si arat
Constructorul de autovehicule japonez Mazda isi propune pentru anul acesta un demaraj mai bun la capitolul vanzari. Compania estimeaza ca va comercializa, in 2007, pe piata autohtona nu mai putin de 1.250 de masini, de trei ori mai mult comparativ cu cifra de vanzari de anul trecut si ca va ajunge la o cota de piata de 1,4% fata de doar 0,3% in 2006.
“Toata atentia noastra este acum indreptata spre Romania. Partenerii nostri de distributie sunt puternic motivati si arata un interes mai mare fata de brand. Acum, cand Romania a devenit membra a Uniunii Europene, sarcina a devenit mult mai usoara si eficienta a crescut, de ambele parti”, a declarat Josef Schmid, director regional Mazda.
Conform unui comunicat al companiei, Mazda intentioneaza cresterea numarului de dealeri pe piata din Romania, de la trei la zece, in urmatoarele sase luni.
Anul trecut, cele mai importante piete pentru Mazda au fost cele din din Austria, (cu 16.130 unitati vandute, in crestere cu 20% fata de anul precedent), Ungaria (2.623 unitati, crestere cu 8,5%) si Croatia (2.270 unitati, crestere cu 30,8%). O crestere semnificativa a vanzarilor s-a inregistrat si in Bulgaria, unde au fost comercializate 404 de masini, cu 54% mai multe decat in 2005.
Sursa: Capital 15 Ianuarie 2007
@