File din istoria "mobililor" Mai bine de trei ani au muncit operatorii Dialog si Connex pentru a aduna fiecare primul milion de clienti. Vremurile s-au schimbat, iar celularul a depasit monopolul telefoniei fixe. File din istoria "mobililor" Mai bine de trei ani au muncit operatorii Dialog si Connex pentru a aduna fiecare primul milion de clienti. Vremurile s-au schimbat, iar celularul a depasit monopolul telefoniei fixe.
La cateva zile dupa aniversarea unui an de la (re)lansarea pe piata din Romania, Cosmote prezenta publicului si clientul cu numarul
UN MILION. Acest lucru se intampla la 14 decembrie 2006, iar noua aventura a operatorului grec in telecomul romanesc debutase la 6 decembrie 2005, o data la care numarul de clienti ai ex-ului Cosmorom coborase pana la 20.000 de utilizatori. Poate fi considerata o performanta in "batalia" pentru clienti, daca stam sa ne gandim la faptul ca primii doi operatori de pe piata, Orange si Vodafone (in epoca Dialog si Connex), au avut nevoie de mai bine de trei ani pentru a face primul milion de clienti. Totusi, erau alte vremuri pentru telecomul romanesc, o distanta care s-ar putea masura astazi prin liberalizarea pietei telecomunicatiilor, explozia utilizatorilor de telefonie mobila, succesul operatorilor alternativi de telefonie fixa, convergenta serviciilor etc.
COMPETITIA. Desi Connex a fost primul operator care a lansat serviciile GSM in Romania (15 aprilie 1997), rivalii de la Dialog au atins primul milion de clienti. Se intampla la data de 2 septembrie 2000, iar serviciile comerciale si le lansasera la 6 iunie 1997. Cei de la Connex au mai asteptat pana la 3 octombrie ca sa anunte si ei clientul un milion. Daca acum e vremea cartelelor pre-paid, "idealul" fiind un 65% cartele - 35% abonamente, in acea perioada, in cumpana atarnau mai greu abonamentele. Astfel, la Dialog erau 51% abonamente, re