Anul acesta, statul va investi în premieră în promovarea pensiilor private. Finanţarea campaniei de publicitate va fi asigurată printr-un împrumut de la Banca Mondială, în valoare de aproximativ un milion de euro. Mihai Şeitan, preşedintele Casei Naţionale de Pensii şi Alte Asigurări Sociale (CNPAS), declară că numai producţia publicitară se va ridica la 7-800.000 de euro. În scenariul oferit de şeful CNPAS, campania de publicitate ar urma să dureze cel puţin trei luni, d
Anul acesta, statul va investi în premieră în promovarea pensiilor private. Finanţarea campaniei de publicitate va fi asigurată printr-un împrumut de la Banca Mondială, în valoare de aproximativ un milion de euro.
Mihai Şeitan, preşedintele Casei Naţionale de Pensii şi Alte Asigurări Sociale (CNPAS), declară că numai producţia publicitară se va ridica la 7-800.000 de euro. În scenariul oferit de şeful CNPAS, campania de publicitate ar urma să dureze cel puţin trei luni, derulându-se în toamna acestui an. Tot atunci va intra în vigoare şi legea pensiilor obligatorii.
Campania este planificată a fi difuzată pe toate componentele de media: print (pliante, broşuri, postere), outdoor, audiovizual şi conferinţe. Pentru a face economii, preşedintele Casei de Pensii se gândeşte să difuzeze campania doar pe staţiile publice de radio şi televiziune. Radioul public ar fi acceptat deja un parteneriat, în vreme ce televiziunea publică a condiţionat difuzarea gratuită a reclamei la sistemul privat de pensii de obţinerea, de la Consiliul Naţional al Audiovizualului, a statutului de campanie de interes public, pentru a fi socotită în afara timpului maxim de publicitate permis de lege.
Chiar şi aşa, la nivel schematic, planurile preşedintelui Şeitan seamănă cu socoteala unei gospodine mai chivernisite, în faţa tarabei cu zarza