Bucureştenii deţin supremaţia în ceea ce priveşte înzestrarea gospodăriilor cu electrocasnice mici, indiferent de tipul acestora, se arată într-un studiu realizat recent de compania Synovate. Structurată pe mai multe categorii de calitate şi preţ, piaţa electrocasnicelor mici a cunoscut o creştere ponderată în ultima perioadă - chiar un regres, dacă ne referim exclusiv la anul care s-a încheiat. Cele mai mari vânzări s-au înregistrat în ultimul trimestru din an (40% d
Bucureştenii deţin supremaţia în ceea ce priveşte înzestrarea gospodăriilor cu electrocasnice mici, indiferent de tipul acestora, se arată într-un studiu realizat recent de compania Synovate.
Structurată pe mai multe categorii de calitate şi preţ, piaţa electrocasnicelor mici a cunoscut o creştere ponderată în ultima perioadă - chiar un regres, dacă ne referim exclusiv la anul care s-a încheiat. Cele mai mari vânzări s-au înregistrat în ultimul trimestru din an (40% din total), îndeosebi în lunile noiembrie şi decembrie, restul fiind defalcate, în mod egal, în perioada ianuarie – septembrie.
Produsele de marcă, gen Philips, Rowenta, Tefal, Moulinex, Bosch etc. deţin ponderi importante pe piaţa de profil, însă există şi un segment de consumatori cu venituri mici, care achiziţionează electrocasnice ieftine, contrafăcute, cu o fiabilitate extrem de scăzută şi care ies din uz după numai una sau două utilizări.
Compania Synovate a realizat, în luna noiembrie anul trecut, în exclusivitate pentru revista Capital, o cercetare de tip Omnibus privind dotarea gospodăriilor din România cu aparate electrocasnice de mici dimensiuni. Studiul a fost efectuat pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional, constituit din 1.500 de gospodării.
Potrivit acestuia, fierul de călcat (97%) şi uscătorul d