Sony Ericsson Mobile Communications a vandut in trimestrul al patrulea din 2006 26 de milioane de telefoane mobile, cu 61% mai multe decat in aceeasi perioada din 2005, si a inregistrat o cifra de afaceri de 3,78 miliarde de euro si un profit net de 447 milioane de euro, informeaza un comunicat al companiei. “Al patrulea trimestru a gasit Sony Ericsson in pozitia de a incheia un record din punct de vedere al profitului net si vanzarilor, atat ca volum cat si ca valoare, dator
Sony Ericsson Mobile Communications a vandut in trimestrul al patrulea din 2006 26 de milioane de telefoane mobile, cu 61% mai multe decat in aceeasi perioada din 2005, si a inregistrat o cifra de afaceri de 3,78 miliarde de euro si un profit net de 447 milioane de euro, informeaza un comunicat al companiei.
“Al patrulea trimestru a gasit Sony Ericsson in pozitia de a incheia un record din punct de vedere al profitului net si vanzarilor, atat ca volum cat si ca valoare, datorita popularitatii in crestere a telefoanelor noastre foto si muzicale. Investitiile timpurii in cercetare, dezvoltare si marketing ne-au permis sa ne extindem portofoliul si sa intarim marca pentru a atrage cat mai multi consumatori si operatori. Tinta noastra este sa devenim unul din primii trei jucatori din industrie, si rezultatele obtinute in 2006 ne fac sa credem ca aceasta ambitie sa fie perfect realizabila”, a declarat Miles Flint, presedintele Sony Ericsson.
La cresterea cotei de piata a companiei Sony Ericsson au contribuit modelele K800/K790 Cyber-shot si linia de telefoane Walkman.
In 2006 Sony Ericsson a vandut peste 74 de milioane de telefoane mobile, a realizat venituri de aproape 11 miliarde de euro, si un profit net de 997 de milioane de euro. Cea mai puternica crestere a vanzarilor Sony Ericsson au avut loc in A