Parcul auto al Bucureştiului creşte anual cu peste 60.000 de maşini. Aşa se face că numărul autovehiculelor din Capitală se apropie, în acest moment, de un milion. Iar în parcările special amenajate e loc pentru doar zece mii de maşini. Adică 100 automobile pe un loc de parcare. Din 1990 încoace, puţine lucruri s-au făcut pentru capitala României. Bucureştiul a adunat, pe o suprafaţă de 228 de kilometri pătraţi, două milioane de suflete, fără să-i punem la socoteal�
Parcul auto al Bucureştiului creşte anual cu peste 60.000 de maşini. Aşa se face că numărul autovehiculelor din Capitală se apropie, în acest moment, de un milion. Iar în parcările special amenajate e loc pentru doar zece mii de maşini. Adică 100 automobile pe un loc de parcare.
Din 1990 încoace, puţine lucruri s-au făcut pentru capitala României. Bucureştiul a adunat, pe o suprafaţă de 228 de kilometri pătraţi, două milioane de suflete, fără să-i punem la socoteală pe oamenii care stau aici fără forme legale. Statisticile plasează capitala României în primele 30 cele mai aglomerate oraşe ale lumii, din punctul de vedere al densităţii populaţiei – aproape 9.000 de persoane pe kilometru pătrat. „Vecine“ în acest clasament sunt, în general, oraşe din Asia şi Africa.
Şi mai îngrijorătoare este însă situaţia traficului din Bucureşti. La începutul anilor ‘90, circulau de zece ori mai puţine maşini. Potrivit poliţiştilor de la Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor, la finalul anului trecut, în Capitală erau exact 988.362 de autovehicule. Iar, conform studiilor oficiale, numărul lor a crescut din 2004 încoace, în medie, cu 62.000 de maşini pe an. Şi, din nou, realitatea bate statisticile, pentru că adevăratul număr al mijloacelor de transport pe două ori pe patru roţi care străbat cele 5.340 de străz