Cu toate ca la finalul sezonului 2006 anuntase ca se retrage din Campionatul National de Raliuri, fostul pugilist Mihai Leu a revenit asupra deciziei, precizând ca va lua startul la editia din acest an inca din prima etapa. „De când mi-am anuntat retragerea, am realizat cât de mult sunt legat de cursele de raliuri, de masini. Nu pot sta departe de acest sport, motiv pentru care am decis sa nu renunt la participarea in campionatul intern de raliuri. Cu siguranta voi fi prezent la startul primei etape, Raliul Brasovului“, a afirmat Leu, care il va avea copilot pe Dan Câmpean. Mihai Leu a mai mentionat ca la inceputul lunii februarie va incepe antrenamentele cu masina pe care va concura, Mitsubishi Lancer EVO 9. Pilotul hunedorean considera ca in 2007 lupta pentru titlul national, atât la piloti, cât si la echipe, se va da pâna in ultima etapa, printre favoritii la câstigarea titlului national nominalizându-i pe Constantin Aur, campionul en-titre, Bogdan Marisca, Dan Gârtofan si pe italianul Marco Tempestini. „Fac sport de când ma stiu si intotdeauna am concurat cu dorinta de a demonstra ca sunt cel mai bun. Masina pe care voi concura este foarte performanta si voi face totul pentru a fi in prim-plan“, a adaugat fostul pugilist. Editia din 2007 a Campionatului National de Raliuri va debuta pe 2 martie, o data cu Raliul Brasovului, etapa care se va desfasura integral pe asfalt. Ultima runda este programata la Cluj, pe 19 si 20 octombrie, pe macadam. Sezonul va cuprinde zece etape, cinci pe asfalt si cinci pe macadam, dar si o etapa de rezerva, la Onesti, Raliul Moldovei - macadam (9-10 noiembrie). Cu toate ca la finalul sezonului 2006 anuntase ca se retrage din Campionatul National de Raliuri, fostul pugilist Mihai Leu a revenit asupra deciziei, precizând ca va lua startul la editia din acest an inca din prima etapa. „De când mi-am anuntat retragerea, am realizat cât de