Investitia intr-un magazin de echipamente sportive de iarna porneste de la cateva mii de euro, dar poate ajunge si la 100.000 de euro, in functie de suprafata de expunere si de oferta de produse Branduri de succes, preturi occidentale si calitate. Ingrediente ce fac din magazinele de schiuri si snowboard-uri afaceri de peste 60.000 de euro.
Iulian Tache, managing partner la H2O, a inceput businessul in domeniul sportiv in 1992. Pe atunci avea o afacere care se ocupa de transportul de persoane, dar a trecut, dupa spusele sale, la un domeniu mult mai placut, acela al sporturilor extreme.
Investitia intr-un magazin de echipamente sportive de iarna porneste de la cateva mii de euro, dar poate ajunge si la 100.000 de euro, in functie de suprafata de expunere si de oferta de produse Branduri de succes, preturi occidentale si calitate. Ingrediente ce fac din magazinele de schiuri si snowboard-uri afaceri de peste 60.000 de euro.
Iulian Tache, managing partner la H2O, a inceput businessul in domeniul sportiv in 1992. Pe atunci avea o afacere care se ocupa de transportul de persoane, dar a trecut, dupa spusele sale, la un domeniu mult mai placut, acela al sporturilor extreme.