- Diverse - nr. 254 / 19 Ianuarie, 2007 - Doamna inginer Livia Galenco, acum, cu aderarea Romaniei la UE si oficiilor judetene pentru protectia consumatorilor le revin mult mai multe responsabilitati, o data pentru ca nu ar trebui sa mai facem rabat la calitate si, a doua oara, pentru ca cetateanul trebuie sa se simta protejat impotriva agresivitatii produselor si serviciilor de proasta calitate. Dumneavoastra sunteti director executiv la OJPC Mures, pozitie din care cunoasteti cel mai bine asupra caror servicii sau produse muresenii se indoiesc. - Activitatea oficiului nostru, ca si a tuturor celor din tara, este una complexa, urmarindu-se respectarea prevederilor legale privind protectia consumatorilor, referitoare la securitatea produselor si serviciilor destinate populatiei, precum si la apararea drepturilor legitime, economice, ale acestora, sens in care, in anul trecut, am efectuat 3.232 de actiuni de control pe piata, la producatori, importatori, distribuitori, vanzatori, prestatori de servicii sau chiar in unitatile vamale. - Multe controale, insa rezultatele sunt pe masura, in sensul ca au fost sau nu depistate disfunctionalitati si abateri de la normele in vigoare ? - Fara indoiala ca mai avem multe de facut pana la alinierea noastra la cerintele UE, pornind de la constatarile din anii trecuti si cunoscand bine situatia reala din teren. Doar in anul trecut, pentru neregulile constatate, inspectorii nostri au aplicat amenzi contraventionale in suma de 482.950 lei RON, au fost interzise de la comercializare si retrase din circuitul consumului uman o serie de produse periculoase, am sistat activitatea, pe diverse termene, pana la indeplinirea conditiilor cerute de lege, la 88 de agenti economici, inchizand, de exemplu, pe o perioada de pana la 6 luni 23 de unitati economice, termen in care ei au avut posibilitatea sa intre in legalitate. - Ce anume