Pierderea trenului a fost primul criteriu pe care l-a luat in considerare atunci cand si-a decis cariera, fara sa stie ca aceasta este meseria care i se potriveste cel mai bine. A inceput sa lucreze pe postul de BTL& Promotion Manager, a lucrat in mai multe companii, iar acum este director national de marketing la unul dintre cei mai mari producatori de panificatie din tara.
"M-am dus sa ma inscriu la una dintre cele doua facultati, la facultatea de comert-marketing si la facultatea de finante banci. Inscrierile erau la ambele la fel, dar am ales marketing pentru ca era coada mai mica si daca nu ma inscriam repede, pierdeam trenul", a declarat Razvan Mircea, director national marketing la Vel Pitar.
Mai tarziu a descoperit faptul ca marketingul, zona de creativitate, de management de teren, de strategie de business, i se potrivea cu adevarat.
"In momentul in care m-am inscris eu, facultatea de comert-marketing si facultatea de finante-banci erau cele mai puternice facultati din ASE. Erau la moda si era concurenta mare la inscriere, aproximativ opt candidati pe un loc, ceea ce era destul de mult pentru ASE. M-am dus la facultate, dar nu eram hotarat. Nu avusesem deloc contact cu asa ceva. In afara de economia politica care se facea in liceu, nu avusesem nicio legatura cu conceptul de business. Efectiv, te duceai la ASE in primul rand pentru ca stiai din liceu ca e bine sa fii in primele clase, iar in al doilea rand pentru ca voiai sa faci o chestie trendy, care era la moda. Odata ce toti prietenii tai se duceau acolo, te duceai automat si tu. In 1993, cand am dat eu la facultate, marketingul era doar la inceput", isi aminteste Razvan Mircea.
In facultate si-a petrecut timpul liber lucrand ca operator de interviuri, la un moment dat realizand sondaje pentru Unilever.
"Mi-a placut foarte mult. Mi-aduc aminte ca din trei-patru zile de munca