AutoItalia Group, unic importator al marcilor Alfa Romeo, Lancia, Maserati, Fiat, Fiat vehicule Comerciale, Ssangyong si Honda Motorcycle, a vandut in 2006 cu 50,7% mai multe automobile comparativ cu anul precedent, se anunta intr-un comunicat al societatii. Desi la inceputul lui 2006 preconizarile erau de 9.500 de unitati vandute, autovehiculele comercializate au fost in numar de 10.452. La acestea se adauga 164 exemplare Honda Motorcycle, totalul fiind de 10.616 vehicule ponderea cea mai mare in totalul vanzarilor grupului, marca italiana vanzandu-se in 6.491 exemplare, cu 56% mai mult decat in 2005. Un rol important a apartinut modelelor din segmentele A si B, familia Punto, formata din Punto Classico si Grande Punto, atragand in total 1.372 clienti, dintre care 814 au optat pentru Grande Punto.
Automobilul de oras, Fiat Panda, s-a comercializat in 746 exemplare. In acelasi timp, Berlina pentru familie, Albea, a avut un aport foarte consistent la vanzarile Fiat in Romania, cu 3.403 exemplare, iar Doblo Panorama a atins cifra de 749 unitati inmatriculate. "In Romania se vand bine masinile cu un raport calitate-pret optim, adica tocmai ce oferim noi prin Fiat. Clientela Fiat si Lancia Ipsilon o constituie tinerii si familiile tinere", a declarat Valeriu Tones, responsabilul cu Relatiile Publice al companiei. Tinerii businessmen in afirmare prefera o masina nervoasa si atragatoare exact genul Alfa Romeo, adauga Tones. Potrivit acestuia, pentru 2007 se estimeaza o crestere cu 20% a vanzarilor grupului. In 2006 s-a mentinut constant numarul clientilor Lancia atrasi din anul precedent, iar modelul Ypsilon domina cifrele marcii, cu 36 de unitati din totalul de 40 de masini vandute in 2006. Ssangyong a inregistrat o crestere de 49 la suta fata de 2005, cu un total de 327 vehicule comercializate in 2006. Honda Motorcycles este marca pentru care au optat, in anul 200