La Consfatuirea Nationala a inspectorilor de specialitate pentru discipline tehnice, de la Cluj, tematica discutiilor si a atelierelor de lucru a vizat contextul european in care se situeaza invatamantul profesional si tehnic (IPT). In acelasi timp, ministrul Hardau a cerut asigurarea calitatii si accesului in IPT si a evidentiat rutele de profesionalizare in cadrul scolilor de arte si meserii. Mirela Popescu, directorul Grupului Scolar I.N. Roman, a afirmat: "S-a decis ca, in perioada imediat urmatoare, prioritatile sa fie acordate consultarii comitetului local de dezvoltare a parteneriatului social cu privire la modificarea Nomenclatorului de calificari". Se doreste, totodata, identificarea necesarului de reconversie la nivelul resurselor umane din IPT in corelatie cu oferta educationala adaptata pietei muncii si functionarea optima a retelelor de interasistenta pentru asigurarea calitatii in scolile de arte si meserii. Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu
La Consfatuirea Nationala a inspectorilor de specialitate pentru discipline tehnice, de la Cluj, tematica discutiilor si a atelierelor de lucru a vizat contextul european in care se situeaza invatamantul profesional si tehnic (IPT). In acelasi timp, ministrul Hardau a cerut asigurarea calitatii si accesului in IPT si a evidentiat rutele de profesionalizare in cadrul scolilor de arte si meserii. Mirela Popescu, directorul Grupului Scolar I.N. Roman, a afirmat: "S-a decis ca, in perioada imediat urmatoare, prioritatile sa fie acordate consultarii comitetului local de dezvoltare a parteneriatului social cu privire la modificarea Nomenclatorului de